Montag, 6. Oktober 2014

Problem with the matchday section

If you still have problems to use the matchdays section in the new version of Laola just follow the steps below.

1. Create a backup of your data under "Synchronize" -> "iCloud" -> "Create Backup". 
2. Now delete the Laola app from your iPad and install Laola again from the App Store. 
3. Load your previously created backup u“under „Synchronize“ -> "iCloud" -> „Load Backup". 
4. If you have made in app purchases, you can restore them in the shop with "Restore in App purchases“. 

Falls es nach dem neuesten Laola Update weiterhin Probleme mit dem Zugriff auf den Spieltagsbereich gibt, folgt bitte den unten beschriebenen Schritten.

1. Erstelle eine Sicherung Deiner Daten unter "Synchronisieren" -> "iCloud" -> "Backup erstellen".
2. Lösche danach die Laola App von Deinem iPad und installiere Laola erneut aus dem App Store.
3. Lade nun Deine vorher erstellte Sicherung unter "Synchronisieren" -> "iCloud" -> "Backup laden".

4. Falls Du in App Käufe getätigt hast, kannst du diese im Shop oben rechts über "Käufe wiederherstellen" wiederherstellen.